Pracownia Artystyczna
Twój koszyk »
zamknij

Bądź na bieżąco,

zapisz się na newsletter

nie teraz nie, dziękuję
Koszyk jest pusty

Szybki kontakt

+48 698 132 334

 

kontakt@kwiatekdokozucha.pl


Udostępnij na facebook.com Udostępnij na nk.pl Umieść w opisie gg Udostępnij na twitter.com

Regulamin

 

REGULAMIN ZAKUPÓW

 

www.kwiatekdokozucha.pl

 

 

 

Po co jest Regulamin?

 

Niniejszy Regulamin służy określeniu zasad funkcjonowania sklepu internetowego oraz doprecyzowania warunków dokonywania zakupów w tym sklepie, jak również przybliżeniu Ci, drogi Kliencie, uprawnień wynikających z przepisów prawa.

 

Słowniczek

      Słowa, które powinniśmy rozumieć w ten sam sposób, to:

      „Pracownia” – to prowadząca sklep internetowy, czyli ja. Nazywam się Aneta Marciniak i prowadzę działalność gospodarczą jako firma: KWIATEK DO KOŻUCHA Pracownia Artystyczna Aneta Marciniak, pod adresem zamieszkania: Aleja 3 Maja 27/88 05-120 Legionowo (PL). Mój NIP to: 6631707456, a REGON to: 362480040;

 

        „Klient” – to kupujący, czyli Ty – wyjątkowo istotna, wręcz niezbędna do dokonania zakupu osoba; zastrzegam jedynie, że w chwili składania zamówienia musisz być osobą już pełnoletnią;

 

        „Sklep” – to sklep internetowy, prowadzony przeze mnie za pośrednictwem strony internetowej www.kwiatekdokozucha.pl.

 

Co jest sprzedawane w sklepie?

Do sprzedaży wystawiane są przedmioty wykonane przeze mnie, bądź przez współpracujące ze mną osoby, dla których tworzenie ciekawych, pięknych przedmiotów codziennego użytku jest podobną pasją. Wszystkie przedmioty, w szczególności biżuteria, ozdoby, elementy wyposażenia wnętrz, zabawki, czy też odzież, zostały wykonane lub ozdobione ręcznie.

 

Co zrobić, gdy znajdziesz w sklepie rzecz, która podobałoby Ci się jeszcze bardziej, gdyby coś w niej zmienić?

Jestem otwarta na Twoje propozycje i gotowa do wykonania przedmiotów również na Twoje indywidualne zamówienie. Jeżeli zatem poszukujesz czegoś, czego nie udało Ci się znaleźć w Sklepie, to po prostu skontaktuj się ze mną (za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej lub drogą mailową) i przedstaw mi swoją wizję, a ja postaram się ją zrealizować, po wcześniejszym ustaleniu szczegółów takich jak, np. liczba przedmiotów, ich wymiary, kolorystyka, czas realizacji zamówienia, czy cena.

 

Dokładam wszelkich starań, aby fotografie przedmiotów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu jak najwierniej oddawały wygląd oryginałów, jednak miej na uwadze, drogi Kliencie, że ze względu na indywidualne ustawienia Twojego monitora oraz jakość zdjęć, przedmioty mogą się na nich prezentować nieznacznie odmiennie niż „na żywo”.

 

Zamówienie i co dalej?

Zamówienia możesz składać przez całą dobę. Składając zamówienie wybierzesz sposób dostawy i poznasz koszt, jaki z tego tytułu poniesiesz (przesyłki będą realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A., Inpost Paczkomaty sp. z o.o. oraz firmy kurierskiej DPD). Będziesz mógł również wybrać sposób zapłaty (płatność przelewem na rachunek bankowy przed realizacją zamówienia, przesyłka za pobraniem ceny przy jej doręczeniu oraz płatność przy odbiorze osobistym). Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia. Nabyty przedmiot zostanie do Ciebie wysłany w terminie zgodnym z opisem na stonie produktu. Czas liczony będzie od zaksięgowania przelewu na moim rachunku bankowym, a w przypadku płatności przy odbiorze – od złożenia zamówienia. Czas realizacji zamówienia liczony będzie w dniach roboczych. 

 

Jeżeli przesyłka nie dotrze do Ciebie w czasie określonym przez regulamin doręczyciela, proszę o kontakt w celu uruchomienia procedury reklamacyjnej. Po wyjaśnieniu sprawy i uznaniu reklamacji towar zostanie wysłany ponownie albo zostanie zwrócona cała wpłacona przez Ciebie kwota.

 

Mój numer rachunku

ING Bank Śląski S.A. 42 1050 1012 1000 0092 1590 3403

 

Twoje dane osobowe

Przekazane przez Ciebie dane osobowe będę przetwarzać wyłącznie w celu realizacji umowy, a w szczególności wysłania zakupionego przedmiotu. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez tego nie będzie możliwe zawarcie przez nas umowy. W każdej chwili będziesz miał prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich poprawienia, a jeżeli nie będą one już potrzebne do realizacji umowy, to również do żądania ich usunięcia.

 

Coś ekstra dla Klienta

Dokładam wszelkich starań, aby w ramach opisu poszczególnych przedmiotów udzielić Ci  jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji. W szczególności każdorazowo opis przedmiotu powinien zawierać określenie jej głównych cech, ceny (która jest podawana w złotych polskich i zawiera wszystkie podatki), sposobu zapłaty, kosztu, sposobu i terminu realizacji dostawy, a także podstawowe informacje dotyczące Twojego prawa do odstąpienia od umowy. Miej przy tym na uwadze, że pozostaję do Twojej dyspozycji i gdyby z jakichkolwiek powodów w opisie zabrakło takich informacji, bądź gdybyś miał dalsze pytania, nie wahaj się skontaktować ze mną korzystając z zakładki Kontakt

 

Jestem obowiązana dostarczyć Ci zakupione przedmioty bez wad i oferuję Ci te przedmioty w pełnym przekonaniu, że są one wolne od wad fizycznych i prawnych, niemniej za ewentualne wady ponoszę przed Tobą odpowiedzialność w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, o ile wada fizyczna ujawni się w okresie dwóch lat do wydania przedmiotu.

Jeżeli zdecyduję się na sprzedaż przedmiotu, który miałby jakieś usterki, to poinformuję Cię o nich w opisie tego przedmiotu. Nie zapominaj przy tym, że wszystkie sprzedawane przedmioty są wykonywane ręcznie, a nie maszynowo, w związku z czym może się zdarzyć, że dany produkt nie będzie miał takiej powtarzalności i precyzji, jaką maja przedmioty wykonane maszynowo. Tego rodzaju niedoskonałości nie traktuj jako wady, a może raczej właśnie jako cechę czyniącą dany przedmiot wyjątkowym i niepowtarzalnym.

Jeżeli zakupiony przez Ciebie przedmiot nie jest zgodny z umową, poinformuj mnie o tym niezwłocznie. Zgłoszenia wady możesz dokonać:

- pisemnie na adres: KWIATEK DO KOŻUCHA Pracownia Artystyczna Aneta Marciniak
Aleja 3 Maja 27/88 05-120 Legionowo (PL), bądź

- w formie elektronicznej na adres: kontakt@kwiatekdokozucha.pl lub za pośrednictwem formularza Kontakt

W ten sam sposób będziesz mógł zgłosić żądanie naprawy przedmiotu lub wydania go na nowy, względnie przesłać oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.

Jeżeli zgłoszenia wady dokonasz w formie elektronicznej, to prześlij mi jednocześnie zdjęcie przedmiotu z widoczną wadą, aby umożliwić mi jej ocenę.

Aby ułatwić i przyspieszyć mi rozpatrzenie reklamacji, podaj proszę w zgłoszeniu wady:

- na czym polega wada oraz kiedy i w jakich okolicznościach powstała i kiedy się o niej dowiedziałeś,

- czego ode mnie oczekujesz, tzn. naprawy, wymiany na nowy przedmiot, obniżenia ceny (o ile?), czy też odstępujesz od umowy,

- swoje dane kontaktowe, a w szczególności dane do korespondencji (w tym adres e-mail), na który będę mogła Ci przesłać odpowiedź na reklamację.

Jeżeli w terminie 14 dni nie ustosunkuję się do zgłoszonego przez Ciebie żądania wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny, określającego kwotę, o którą cena ma być obniżona, to znaczy, że żądanie to uznałam za uzasadnione.

Może się okazać, że do rzetelnej oceny zgłoszonej przez Ciebie reklamacji konieczne będzie dostarczenie mi wadliwego przedmiotu. Gdy Cię o tym poinformuję, będziesz obowiązany niezwłocznie przesłać ten przedmiot na adres KWIATEK DO KOŻUCHA Pracownia Artystyczna Aneta Marciniak, Aleja 3 Maja 27/88, 05-120 Legionowo (PL). Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, zwrócę Ci uzasadnione koszty przesyłki.

 

Prawo odstąpienia od umowy

Zakup przedmiotów w Sklepie następuje w drodze tzw. „umowy zawartej na odległość” w rozumieniu ustawy z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w związku z czym mają do niego zastosowanie regulacje szczególne zawarte w tej ustawie. W przypadku takiej umowy przysługuje Ci prawo do odstąpienia od niej w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować mnie (pismem wysłanym pocztą na adres KWIATEK DO KOŻUCHA Pracownia Artystyczna Aneta Marciniak, Aleja 3 Maja 27/88, 05-120 Legionowo (PL), bądź w formie elektronicznej na adres: kontakt@kwiatekdokozucha.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Pamiętaj jednak, że konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W związku z tym nie będzie Ci przysługiwało prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy przedmiot zostanie wykonany na Twoje indywidualne zamówienie.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

W takim przypadku zwrócę Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przeze mnie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostałam poinformowana o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonam przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Mogę wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać mi rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś mnie o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres: KWIATEK DO KOŻUCHA Pracownia Artystyczna Aneta Marciniak Aleja 3 Maja 27/88 05-120 Legionowo (PL). Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Jeżeli wybrałeś sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danego produktu, nie jestem zobowiązana do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Ponadto będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej.

Formularz odstąpienia od umowy (MS WORD)

Formularz odstąpienia od umowy (PDF)

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

- Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.